sovit bort tvätttiden men röstat iaf!

vem trodde att jag skulle komma upp till en tvätttid kl 08 räcker upp en hand! nej inte så många.. bokat en ny till ikväll..

men jag har iaf fullgjort min medborgliga plikt o röstat.. undrar alltd vad det är för männsikor som jobbar där i vallokalerna, känns lite deppigt.. tjejen jag gav min valsedel till röstade nog def på feministiskt initativ i mysigt m tjejerna

mysigt m tjejerna igår iaf, satt o drack vin drog mig hem vid 1 tiden, tydligen missade jag världens utgång efter det, men men..

lisa o johan åker till kreta idag, inte ett dugg avundsjuk!! karin ska åka till norge o jobba, så dit kan man ju ta en trip i sommar.. pluspoäng är att sara flyttar hem klar syrra från att ha pluggat i östersund..

grattis becca som fyller år idag! skulle varit där men ligger lite däckad i pollen plågor idag, suck..

fick höra att en låt som jag skrivit har fått väldigt bra respons, nån sorts musiktävling.. pratade m jay idag.. måste spela in nån kort pres idag.. hur får man in så mkt info på typ 10 sek.. antingen får han möta mig o fixa det el så får jag fixa det hemma..  we´ll se.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0