lördag o nationaldag..

jag tänkte fira den m att dricka lite vin m sarah paulina o karin ikväll..
får se vart det bär av men det ska bli kul o träffa dom!

hemma o slappar nu sov super länge i morse jätte skönt men lite ångest, borde ha tvättat!
har skickat lite bilder o låtar till en killa jag haft en del kontakt med som gör mkt bra film o videos, jay.. vet inte riktigt vad det gällde nu.. men det var honom jag inte hade råd m till vår promotion grej m dansen.. ska däremot vara med i nån video han skulle göra för usa om nån vecka, men det här var något annat, vi får väl se..
fortf inte fått låten från i måndags, jag är nyfiken..

nu börjar jag bli hungrig, vad ska man äta lite för lat idag för att laga något! suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0