kan inte vrida huvudet!

Gick på danscatingen igår.. Gick inge vidare, väldigt kul dock o behövligt! när man e van att dansa flera gånger i veckan o sen tar ett träningsuppehåll på ett halvår blir det ett ganska skönt wake up call!! har bara repat m tjejerna nu senaste o det är en helt annan grej än att ta ut sig till 100 m annan koreograf o hjärna nerver o kropp ska snappa på en gång! men har känt senaste tiden nu att jag verkligen saknar det igen att ta klasser.. lusten att dansa har aldrig försvunnit.. men fick en period när jag dansade mer för dansandets skull o glömde lite glädjen i att göra det.. var lite trlött på det som fanns att välja på här o gruppindelningen o lite av den herarki känslan som finns här kan ibland göra en lite trött.. längtar som fan tillbaka till LA.. Hur som känner jag att bra klasser lockar nu!

jag som aldrig går på castings längre skulle gått på en annan idag men sov över den, min kropp vägrade o vakna.. sträckte mig som fan i nacken igår, inte helt otippat o efter att sen jobba o repa igen utan mat hade jag så ont i hucvudet på kvällen o min kropp befann sig nog i nån sorts chock!

Idag ska jag iaf fika m janet, saknar henne så!! sen blir det nog lugn kväll ska göra ytterligare ett försök att ställa in o hitta ljudnivåer hemma o ta ett lång varmt bad..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0