I dont like u nomore!!

Hårfin gräns mellan hat och kärlek!! det har du visat mig.. får creeps bara av att se dig.. känner inga kärleksfulla el varma känslor, vill hellre jämna dig m marken.. ändå dröjer du dig kvar i bakgrunden, som en ouppklarad påse skräp och ändå har du stått mig nära, iaf på låtsas..
El också gör du dig bara påmind om något som är djupt begravet hos mig själv.. hursom helst tycker jag inte om dig, tycker inte att du är en fin människa..  Du är inte värd mig, har aldrig varit.. det ända jag ångrar är att jag inte såg, eller inte ville se.. i dont like u nomore och jag önskar dig inget gott.. den dagen jag kan göra det är du borta, for good.. Trdde jag behövde, men jag behöver inte.

Kommentarer
Postat av: REZ

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjter!!!!

2009-06-04 @ 04:03:49
URL: http://www.rezarazi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0