Tatto time@ salong Batong

Idag var det dags för tatuering nr 2.. Och Bleckan fick äran att göra den också:) Omöjligt att få¨tid så vi fick smita in idag på lördagen när dom egentligen inte hade öppet.. Skulle göra min lilja på foten m texten" Come what may" Stan i gatan om det kändes! Foten låg och ryckte som en fisk på torra land och det var helt omöjligt att kontrollera det.. självklart skulle jag placera liljan precis vid knölen, det fick jag äta upp kan jag ju säga.. Folk har sagt att foten är ett av dom värsta ställen man kan göra, men eftersom en hel del sagt det om handleden också vilket jag inte tyckte var så farligt var jag rätt lugn när jag satte upp foten o skulle börja.. hmm.. Trodde återigen att vi tjejer är mkt coolare och tåligare än dom killar som säger att det gör ont, m tnke på att vi både vaxar oss o föder barn samt klarar att vara förkylda utan att vara döende;) Hursom helst var slutresultat helt klart värt det och jag är jätte nöjd.. Oscar haderedan sin text på foten sen länge men smacka ditt en lilja han med.. jag kommer håll mig till en, men han ska bygga på med mer upp på vaden.. Men nu när vi har näst intill likadana tatueringar var vi såklart tvungna att ta ett kort till jeanette;)!!!!! hahaha.. lökigt och underbart..
Tack Bleckan för ännu en grym tatuering.. Dagen efter såg jag jag btw hans bringa i tidningen och var såklart tvungen att ta en bild:) det går bra nu..





Kommentarer
Postat av: klas

snyggt! dom e fan grymma där..

2010-05-05 @ 08:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0