skomissbruk supported by my bejbi..

Men låt mig tro att världen och allt blir bättre av att få ett par skor.. och just nu känner jag att handla saker verkligen hjälper i terapisyfte.. HM ligger denna vecka fortf på topp och ikväll kom min älskling hem med ett par skor, som jag verkligen, verkligen va tvungen att ha, från hm faktiskt, Inbillar mig på nåt sätt att det just nu är bättre att köpa flera billiga än nägra dyra, känns inte lika mkt som att man "köper" då... Och jag har faktiskt inga svarta som e hela.. Dom här e toppen och jätte skön klack..
För 600 hundra har jag fått dessa två.. kommer älska indianpjucken i sommar m bruna ben och nån klänning till.. Precis som jag äälskar mina uggs oavsett hur ute dom än må bli!


Sitter i soffan efter jätte god mat och min älskling sover bredvid, eller enligt honom sover han inte, han "blundar bara"..
Det är han värd efter att ha varit super kock och skoöverraskat mig.. lyckades hålla sig hela vägen hem o bad mig packa upp matkassarna efter att ha ljugit om att dom inte fanns kvar i min stl.. Superglad blev jag i mitt mörka shoppoholic sinnestämmning..kärlek.. love u soo much!!


Imorgon är det full rulle.. Ska pricka in, blodprover, hmm vilket tagit en vecka eftersom dom måste tas innan klockan 10.00, Sen bli det brasiliansk, frustrationen börjar växa, och sen Naprapat.
Flera månader sen jag gick sist, egentligen behöver jag gå iaf 2 ggr i månaden så jag slipper bli såhär, men min Favvo Pauline är mammaledig så det har inte blivit av att jag testat nån annan.. Sen ska jag faktiskt kirra protools och micken:) skit kul och dra hem till lill adam och bli instruerad..
Påkvällen ser det ut som att jag ska träffa stora trumadam på ett(möjligtvis 2) glas vin.. Evigheter sen jag träffade honom.. ska bli skit kul!! Men nu ska jag krama på min älskling och sirre som konkurrerar om uppmärksamheten.. Tufft med två karlar hemma..

Fick btw precis veta att min lillasyster och styvis ex styvis som alltid kommer vara min enda styvis kommer till mig på tors, blev jätte glad!!:) saknar dom båda och Tina träffar jag nästan aldrig nu eftersom hon förflyttat sig till göteborg.. Och jag saknar henne.. Vi har en egen relation nu och hennes och pappas relation är inte något som kommer ivägen längre, så den känns bara starkare, men skulle ändå göra vad som hest för att få tillbaka henne även om vår relation är bättre nu..

hmm fick damp, och om man sover får man skylla sig själv..;) kände för tjejkväll m ansiktsmask o sånt men här fanns bara en tröttmössa av manligt kön..

Kommentarer
Postat av: lea

älskar indian pjucken, fanns inte kvar när jag kolla!

2010-03-21 @ 13:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0