Vardagslyx..

Söta carro från nya naglar..


Känner mig lite som en lyxhustru denna vecka, ja förutom när jag kollar mig i spegeln dårå.. ikean växt liknelsen gör sig fortf påmind även om det känns som att det grönskar betydligt mer nu än för några dagar sedan..
Har denna vecka besökt båda vaxare, naprapt och idag var jag och gjorde naglarna hos en fantastisk tjej som håller till på nya naglar vid fridhemsplan och heter carro.
hon är en perfekt skvaller o snacka skit med brud och en liten solstråle.. Dessutom etfer att ha skulpterat dom perfekta naglarna avsluatr hon med att bjuda på ett glas rose o tidningar medans sista lagret lack torkat.. hallååå lyx..Fick dessutom en tidig födelsedagspressent i form av vad som ser ut som en stor grön kristall, som tydligen är en fransk tvåla la super specialé.. man tackar och bockar..


Har nu haft en super mysig kväll m styvis och alex.. fick köpa med mig sushi hem.. det där med att jag skulle hunnit handlaoch ställa mig o laga mat är ju ett skämt.. sushi o vitt vin blev super.. Tina bor numera i ett mysigt hus utanför göeborg el skövde blev inte riktigt klok på den biten.. Men vad jag vet är att det kommer vara ett själklart remål för mig någon helg framöver för att mysa dricka vin och bara ta det lugnt, på plussidan så har hon även bubbelbad, det kan aldrig bli fel:)
Tina och Alex..

Första sånlektionen också hos min röstcoach på ett tag.. känner mig skikt peppad och det var härligt och vara tillbaka!
Har lovat bort alldeles för mkt kli på ryggen nu med dessa naglar så det blir väl till att värma upp fingrarna nu o knske ta tag i disken innan karln kommer hem;)
sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Ikea

Tack för en trevlig kväll, lite som förr.

Lycka till med vovven, hälsa Oscar o lycka till med jobbsökandet

Kram Styvis

2010-03-22 @ 17:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0