Kanske så världens bästa söndag ska vara, typ..!

Startade dagen med att sträcka mig ordentligt i ryggen.. räckte med att brottas i garderoben där stången ser ut som lutande tornet i pisa och andas fel, så låste sig hela skiten.. Gjorde att jag o herrn som vanligt i mitt fall blev lite sena till brunch dejten m nästan alla moina favvotjejer..
Började med kaffe på rival och förflyttade oss senare till Imperiet där det är Champagne söndag, alltså en favorit i repris.. Till min och Oscars stora fasa har någon snott vårt backgammon, wtf.. Du skyldig lämna genast åter!!
Idag hade det ändå inte funnits tid för timmarna flöt förbi i världens bästa sällskap fyllt med snack upppdatering och god mat.. Vi är mkt glada att katti och alex är hemma igen efter deras Thailand resa, välbehållna och brunbrända m massa kul ressnack!
Har legat hemma på kvällen,tagit hand om ryggen och kollat på This is it.. Fick en god midag innan karl övergav mig.. Mamma blev tvungen att rycka ut m värktabletter, tyvärr.. Kunde knappt andas och det är panik.. Nu ska jag gå och lägga mig bedvid en fullgubbe som knappt hann lägga huvudet på kudden innan han somande efter att ha gjort en visit på semifinalen i nåt bartenderaktigt m sina polare på cafet. Grattis till ch som tydligen vann:)..
Vardagsbordet har härhemma nu belägrats av mc donalds, typ alla olika sorter av skit mat som finns där..
Mc donalds storhetsvansinne på fyllan?! Tror man på riktigt att man ska äta alla hamburge sorter som finns där, plus pommes frites och mc nuggets.?!.
Fick nog förfrågan typ 10 ggr på  hans väg hem, (vägen hem var det i ca en timme) om jag ville ha något att äta, svaret var nej alla ggr men väl i kön måste han trott något annat.. emd tanke på påsen som står här nu.. Alltid lika roligt att man tror att det ska gå o kommunicera med någon som e full och lika roligt att när man är full och väl medveten om det alltid ska säga att man inte är det..
Herrn Snarkar nu ända hit ut och jag funderar starkt på soffan inatt till och med sirre fasar för att gå in där..
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: j

du kan få görs min design:D

2010-03-15 @ 11:15:48
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0