Födelsedagsmorgon!

Mamma och Oscar sjöng fint och massa fina pakett las på sängen.. Blev mkt kläder i år o lite annat kul..
Det roligaste var den ena osynliga presenten som är en weekend i vår.. Vart är inte än helt bestämt.. Tack mitt hjärta för världens finaste presenter:)
Blev förfrågad om jag inte ville ha den ena presenten innan jag somnade, ville inte tjuvstartade så sa nej även om det kliade lite i fingrarna..
Morgon efter förstod jag ju att det funnits ett syfte med den, en ny mysig tunn mjuksderss i vitt från granit, som även fungerar utmärkt o sova i om man är lite frusen.. Detta för att jag har svår separationsångest från ett par jag har haft sen jag var tolv haha o nu e lagom utslitna o har skaffat sig ett stort hål över hela rumpan.. tur att mamma e van, som strutta in vid halv tio, men fin tanke) Hade önskat mig pannkakor glass o hallonsylt till frukost så karln stod o grädda innan jag väcktes med sång.. mysig morgon helt enkelt!

Avlöses nu dessvärre av en begravning för en av mina bästa kompisars pappa, vilket känns mindre roligt.. Så nu blir det på med kostym o begravningskläning o iväg till kungsängen där begravnigen ska hållas tillsammans med resten av tjejligan för att ge det bästa stöd vi kan till vår älskade vän..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0