Brasil vax, håll i hatten..!!

Så när man äntligen hittat den perfekta vaxladyn, som man vågar låta göra grejen utan att vara rädd att halva innehållet ska bli bortryckt, så ska hon som resten av hela stockholms befolkning verkar göra nu, poppa bebis.. Jaha.. Hon e ju en sån liten nätt sak så sist jag var där anade jag ingenting, men den här gången stack det ut en en liten rund mage från rocken o hon berätta glatt att hon skulle ha bebis om 2 veckor, jag blev inte lika glad.. Va feen! Såna där smyggravida saker som e lika smala o pigga som vanligt, hur ska jag då kunna planera min vaxning.. Denna underbara dam Heter iaf Tara och jobbar på Devine clinic, och jag råder alla att gå till henne när ni känner er manade, sa att hon max fick lov vara borta i två månader!;)
Aldrig jätte kul innan men def värt det efter!

 


Kommentarer
Postat av: j

det var där jag var sist, får se om du får samma dåliga ersultat som jag..

2010-03-18 @ 14:17:51
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: t

dom har tre tjejer, jag har varit jätte nöjd m min och vänner har varit jätte nöjda m en av dom andra den tredje vet jag inget om..

2010-03-18 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0