Älskar att fylla 20... igen!!:)

Begravningen avklarad, jätte vackert.. Nu börjar förberedelserna för lite lungt födelsedagsmys hemma, visste att vi alla skulle vara rätt trötta eftter dagens aktiviteter så det blir inget vilt ståhej..

>Mat och vin inhandling o städa lite tills tjejerna kommer tillbaka igen för o äta middag och tårta, alltså försätta sig i matkoma om alltid när Oscar lagar mat.. Orkade inte planera något stort firande i år men saknade dock några ansikten i vardagsrummet som alltid brukar vara där..

Tack mina underbara fina älskade tjejer, det finns inga som ni!!!
världens sötaste födelsedagssms kom utan tvekan från Liis:)

"Hjärtat mitt!
stora gosiga varma chokladdoppade kramar och vaniljhjärtan och mintkyssar, önskar jag dig på din dag från carls släktträff i norra värland, saknar dig så mkt och måste få ta igen min missade vinmyskväll m dig så fort jag kan. är sååå ledsen att jag inte får kramas med dig idag, men hoppas distanspussarna kommer fram!!! Hjärtan och marängtårta på dig"



puss o kram själv ses snarast hoppas jag:)

Tack för en supermysig kväll!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack underbara för allt stöd...sååå glad att jag har dig! kramar om

2010-04-08 @ 13:04:38
Postat av: Anonym

Tack underbara för allt stöd...sååå glad att jag har er! kramar om

2010-04-08 @ 13:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0