Adam och Adela "I`ll be" cover..

Mys musikat m Adam.. Blev fast några timmar, tiden tycks alltid flyga förbi så fort musicerande är inblandat.. Har nu bestämt mig för att trots allt fiva protools trots att jag måste köpa nytt ljudkort.. Men det känns värt det.. Logic är svårare och massa krångel, iaf för mig som e så dålig på sånt där.. Fördelen m protools är att det är relativt lättanvänt och det är inte så många delar att hålla koll på.. finns massa ljud instrument och reverb till redan och det är bara att köra in.. går ju köra logic med sen.. Vet inte kan ha fel men det känns enklare... Plus också att adam bara finns ett telsamtal bort och kan hjälpa till och hans pappa e superprofs på just det o har massa skojiga program..

Har fått min första gitarr läxa.. Adam råkar även vara en väldigt bra lärare och jag funkar ju inte riktigt tålamodsmässigt.. men jag ska iaf nästa gång vi hänger spela upp, va fan hette den nu.. ja har det uppskrivet, en rätt dålig en men som tydligen e bra att börja med och sen plockplinka på början av, va fan hette den nu då, nån rocklåt.. bra för fingrarna.. Han lyckades också förklara närmare hur gitarren faktiskt funkar typ toner o så om man jämför m pianot.. så nu finns det inga bortförklaringar bara ta fram fanskapet som nog damat igen, stämma den och köra igång..

Lyssna om ni har lust, I´ll be cover a la live style m oss.. En av hans favvo låtar som jag från början skulle lägga stämmor på, men snodde en vers också, rätt mysig som duett.. Orginal artist Edwin McCain.. (lite trist kvalite när man laddar upp såhär men ändå:)



Kommentarer
Postat av: sofi

ahhh fantastiskt!

2010-03-15 @ 02:39:51
Postat av: Anonym

vilka underbara röster ni har ihop, mer från er två!

2010-03-15 @ 17:16:52
Postat av: Softalite

Fy fan vad skön låt!!! I LOVE IT ;)

2010-03-17 @ 19:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0