trött dag!

Sovit jätte dåligt inatt.. fåglarna kvittrade när jag äntligen somnade, tror klockan var 5.. sen skulle lilla valp louie gå ut vid sju.. Så två timmar ungefär blev det.. Skulle egentligen repat med adam idag och skrivit klart vår första orginal låt.. en riktig sommar dänga som man blir glad av.. "have a little love" blir nog titeln, så det kan jag bjuda på!;)

vaknade dock m sån spräng huvudvärk så får nog inte så mkt gjort idag tyvärr.. hoppas john blund vill komma inatt!!

Nu måste jag iallafall köra ett ryck och städa undan diska o boka tvätttid till oscar kommer hem.. han hr varit borta på jobb, och just nu är det här ingen vacker syn att komma hem till.. Inte jag heller för den delen! ska nog besöka duschen också, annars är det nog risk att han vänder i dörren!

Dimma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0