midsommarvitt..

Pappa är ju bra rolig han.. just nu bedriver han någon egen sort pr turne för mig nere på sin och irinas greklands semester.. Under deras middag har jag fått minst 3 samtal.. dels av en grekisk göteborgare med en producent vän som tydligen skulle introduceras.. och Pappa som mellan det ringer om myspace och facebook adresser och svär över den grekiska datorn samtidigt som han pimplar vin..

Vad är oddsen att den grekiska göteborgaren som han tydligen slagit ihop sig med har en fru som är rysk.. precis som pappa.. Där av den ryska dimman i bakgrunden i kombination till min låt dont tell me u can som spelades över hela restaurangen.. "grekland älskar dig".. ahh toppen!. Kan se dom framför mig och kan inte annat än le, stort!


Själv är jag hemma och tar kort på mig själv.. hittat 3 av fler plagg som ännu inte blivit använda men som så småningom ska få ut och röra på sig!

zara 599 kr




zara 299 kr





Hm 399 kr

Kommentarer
Postat av: ikea

Hej Tessan, ville gratta till lilla hundvalpen, Så söt. Läste att du kanske slår igenom i Grekland med hjälp av pappa o en eller två ryska sommarvindar.

Jag kommer till begravningen men då är det tydligen bara svenska vindar som kommer att blåsa.

Var rädd om dig och de dina.

Kram exstyvis

2010-06-04 @ 10:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0