Dagen blir bara bättre och bättre!

jossan!

urban angels pumorna Maria och Helena

louie fortsatte charma damerna som vanligt..

Louie..

Min älskade saknade jossan är i stan!:) så bästa tel samtalet på Vapiano kom från henne.. så efter lunch blev det att bege sig till Helenas ballkong, med en seven latte i högsta hugg. Hos Helena bjöds det både på vin, godis coh fantastiskt sällskap.. Tre grymma dansarbrudar i sina bästa år (ni kan bland annat se två av dom i Urban angels) vi ses alldeles för sällan men, Hann gå igenom det mesta iaf..;) det mesta värt att veta.. fastande en lång stund på just relationer, hmm varför blir det alltid så;)?

Miljoner pussar på dig min sköna:)

När Maria skulle på lite äventyr, passade jag på och sno med mig Jossan hem en sväng.. Oscar bjöd på grym mat, som vanligt.. Fy fan vad du är bra, jag älskar dig för allt du gör och allt du är, fantastisk! 
Han skämde bort oss med champagne och fabulöst vin o vi försattes i skön matkoma innan jossan var tvungen att gå¨!! Jag blev nog lite full tror jag..
Min fina fina jossan, nu får det inte gå så lång tid innan vi ses, det får bli stockholm-västerås pendling i sommar!!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh vilka mysiga bilder! Va så underbart kul att se dig igen! Måste absolut ses snart igen! Med bådas Osc(k)ar=) PUSS o Kärlek

2010-06-10 @ 23:41:47
URL: http://josefinebjorkdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0