"Ni har ett väldigt speciellt sätt att diskutera med varanndra"

                                         
- Eh ja jo kristi är ju lite, ja du vet hoo hoo..
- hmm tror snarare att det är ni två ihop som e lite..
- va?..
- mm.. vad är grejen med er och kristi egentligen??
- hm jag vet inte riktigt..

                           
Total flipp när obehöriga normala männsikor entrar kaos studion.. Hela normaliteten rubbas!!
Har dessutom blivit intvingad i farmville sekten, vilket slutade med att jag inte bara har en massa jävla plantor att plantera och skörda (helt rubbat och lite sorgligt samtidigt) utan har även fishville, ett akvarie m fiskar som jag måste mata fånga sälja o uppfostra?!! och, ett skit fult pet i petville som heter barbie, som ska matas o tvättas hela tiden..(ännu sorgligare) Jag är jätte sorglig!! Stundtals..

Farmville inspirerad dagen till ära var jag tvungen att byta om till min jordgubbströja (cool planta som växer på fyra timmar fick jag lära mig idag) från LA och mjukisar innan jag skynda vidare till grinchen, efter att faktiskt varit normalt klädd  och söt en hel dag.. Klippoteket svängen gick jätte bra och hann prata och krama lite på patty också..
Känner mig totalt keff i rösten, det är för kallt ute!! och mitt dygn är så uppoch nervänt, att det e helt galet coh jag blir trött av ingenting..

Imorgon får jag herrbesök klockan 13 i form av titta på lägenhetskille.. jag bad honom ringa och väcka mig när han ringde idag och fråga om han kunde komma förbi. hehe stackarn.. Dammråttorna dansar överallt och diskberget börjar svämma över.. Har inte riktigt hunnit (orkat) fixa det så imorgon är det upp.. Finns en som vet hur sjukt bra jag kan finta på morgonen, när jag inte vill gå upp och låtsas i sömnen att jag är vaken och går upp fast jag somnar om på en sek.. bara gör allt för att slippa personen i andra änden.. Han måste ringa imorgon! hoppas jag.. Skulle vara så himla mkt bätre om man led av sömnstörningar på morgonen istället för på natten..

Så då var klockan 03 igen.. Perfekt!

                                      
                           

Kommentarer
Postat av: king

you go girl..

2010-01-18 @ 11:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0