Jag kan inte andas!

                           

Andra gången jag går utanför dörren under min 3 veckors ideperiod m OC hos mamma och värktabletter..
Ja, andra riktiga gången, förutom tre dagars galet shoppande m mamma i stan under mellandagsrean men då hade man lyxen m bil fram o tillbaka till affärerna och mamma var privat bärare så det räknas inte..

Mamma bor lååångt från tunnelbanan m mina mått räknade iaf och det e såå kallt!!
Ska sveriege möta en ny istid nästa år?? jag kan fan inte andas, så kallt är det! och dessutom har jag inte räknat m denna kyla nu.. Jag har helt andra kläder o skor i huvudet och dom passar inte ihop m det här vädret.. Dessutom ramlade jag två gånger på väg till t- banan för att det e skridskobanan hela vägen och ingen har insett att sanda kunde vara en bra ide!! det är faktiskt januari, årets värsta månad och det händer ju faktiskt ibland på vintern att det kommer snö och att det då behöver sandas på vägen..
Jag har också världens träningsvärk i benen för att det är så ansträngande att gå när man måste spänna benen föra tt klara av att ta sig levande fram..

Köpte pollys till grinchen som väntade i studion för at göra klart musiken till unwanted för att få honom på lite mer givmilt humör.. han fick för sig att jag var en timme sen för att han hade skrivit på msn att vi skulle ses kl 18 utan att få svar för att han itrodde jag låg o kollade på oc i vanlig ordning.. men det gjorde jag inte!! alltså kristi använd tel som en vanlig människa om personen i fråga inte svarar i på msn!! och jag får visst ha på msn på datorn även om jag inte är där! nu är det snart dags för sång iaf..

Imorgon ska jag flytta hem en sväng, innan flyttlasset går till en ny adress;) wwiiiee.. och så blir det mysa m min angelica! back to life, OC är slut..

Kommentarer
Postat av: MJ/Quincy

Min e snyggare!

2010-01-09 @ 19:08:50
Postat av: MJ

haha tyst tito!!

2010-01-09 @ 19:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0