Gott nytt år och årtionde och allt då!

                  



Dagens outfit (el ja veckans inkl jul och nyår)

Sjukhus skjorta- finns på de flesta sjukhus och instutitioner där operationer görs(ett helt oslagbart plagg har det visat sig).. Pris 0 kr

Partyhatt - En present från någon som uppenbarligen misstolkat situationen..Finns nog på konsum? Pris 20kr för mig 0 kr.. Toppen!


Trodde aldrig att jag skulle säga dessa tre år i samma mening jul, nyår, bingo.. but oh yes this year i did.

Jag befinner mig fortfarande hos mamma, lite längre än väntat.. Laddar inför detta nya år som visserligen nu redan har börjat, men jag laddar fortfarande och är inte riktigt redo att ge mig ut ännu..
Befinner mig i en helt underbar OC från början psykos, som jag tänkte stanna i ett tag till, förutom några undantag som lite singing och andra praktiska saker som måste tas tu med..
Jag älskar oc just nu och ser marissa, ryan, summer och seth som mina bästa vänner för tillfället.. very said men så är livet ibland!

så sov gott.. man skulle kunna säga att jag är tillbaka a bit efter ett värdelöst bloggande.. Kommer dessutom utöka denna blogg med en till.. jag älskar att ha detta vardagstugg men har för många alteregon som inte får plats här.. Så håll ögonen öppna!

kram och godnatt nu är ju klockan halv 4, ännu mer toppen eftersom imorgon är ända dagen jag faktiskt måste gå upp och göra något.. helvete en hel dag utan mina bästa vänner.. hur ska det gå!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknat dig! tack att du e tillbaka!

2010-01-04 @ 12:54:28
Postat av: sofia

du har ett härligt sätt at skriva på!:) känns lite som en bra feelgood bok i språket, du kanske skulle skriva en bok om ditt liv ist?;)

2010-01-04 @ 12:55:53
Postat av: j

för att ha så mycket tid som du har så är det dåligt bloggat!! mycket dåligt!! Puss!

2010-01-08 @ 00:08:37
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: MYtruth

Såna där särkar har dem på sig här på Gökboet! =)

2010-01-09 @ 11:29:31
URL: http://mytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0