"Du ser ut som hon busschauffören i south Park"




Är det inte underbart med vänner som kan bekräfta exakt det man själv känner.. Sen kanske jag inte själv
hade kommit på just south park kvinnan för att beskriva min nuvarande look men ändå.. Sista tjejmyset hemma i kransen på ett tag hölls då i går kväll, med patty janet, kattis fatto och alex..

Såg skeptiskt på när kattis o janet skulle "woka".. Woka med ägg i? alltså wokgrönsaker m ägg typ omelett.. Alla vet att det kanske inte e världens smartaste ide att lämna mig och kattis själva i matrelaterade situationer el, vi går till mataffären.. men janet! Hon har ju koll, men igår fick hon mig faktiskt att tvivlal lite grann för första gången.. det artade sig iaf tillslut och patty kom infarandes fråbn jobbet, tog över o räddade hela matsituationen.. Tack för det!!:) Hon var också en ängel och körde i lite toning och klippte till min lugg som jag som vanligt massakerat lite själv.. Mysig kväll som vanligt och som alltid önskar man att dom kunde vara fler och oftare..

Resten av Helgen ska gå i kärlekens tecken, mmm mums och nästa vecka är det fullt ös med flyttning, packning städning tvättning packauppning, ja ni hajjar..

Efter Pattys skönt beskrivande kommentar igår var hon tvungen att belysa detta faktum lite extra.. så på mailen på fejjan fanns denna målande beskrivning och intressant jämförelse..


Tess tjejkväll                                  tess lörkväll

Tack love u too!!;)

Kommentarer
Postat av: e

känner mig mest till lördagstess så inga kommentarer;)

2010-01-25 @ 09:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0