Bortskämd?

Vad ska jag säga! frukost på sängen kan lätt bli en vana, serverad av världens finaste, som man sen får krama sönder är ett säkert plus.. kommit på att nåt av det bästa som finns är att vakna låångsamt, äta frukost och sen få somna om intill en varm kropp.. Speciellt om man är lite seg efter en kväll av för mkt skumpa och långa nattsamtal.. ungefär så senaste två dagarna har varit..
sjukt besviken på att det fortf konstant är slutsålt till snabba cash, har inte den redan gått shiit länge? nytt försök ikväll, om man hinner efter allt annat som måste göras först idag.. Tänkte välkomna en ipone till familjen plus att jag råkade se att det va 70% rea på mkt bra fabulösa skor på götgatsbacken igår, måste kanske iaf titta lite;) finns ja annat nu som def har högre prioritet på inköpslistan för tillfället! typ flyttkartonger o golv o byråer o min fantastiska guldspegel som man kan spegla sig i till sman ser trippelt av sig sälv, vilket man faktiskt gör bokstavligen:) hittat världens finaste kandelaber med i silver som mååste införskaffas.. och så gardiner, mattor och sängkläder, och så hörde jag något om ny bäddmadrass, snacka om ut m det gamla o in med det nya! inte en dag försent..
så nu kom frukost och jag ska svepa in mig i en filt innan jag får krypa ner i sängen igen!! sön morgon all over again..
trevliga dag alla puss på er!

Kommentarer
Postat av: csi baby

men gud orka!!;);)

2010-01-26 @ 00:48:26
Postat av: j

så sjukt dålig uppdatering här.. Puss!

2010-02-03 @ 08:20:35
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0