Tattoo time..


så, nu blev det äntligen dags att inta stolen på salong batong o pryda min handled med min första tatuering.. Efter att jag inte alls fattade vad det var som kändes fel när vi ritade upp svalan kom jag ju slutligen på, typ väl på plats att det var ju inte alls en svala jag menade utan en duva, såklart. Ska gå en kurs i fågelarter när jag blir pensionär. Nu har jag iaf alltså en stark frighets o kärleksduva i gråskala på handleden som heter pluttis! mkt nöjd.. Gjorde det ont? nej inte särskilt men så är den ju inte så stor.. Har nog som många andra tjejer en ganska hög smärttröskel, trot eller ej.. Killar tror dom e så allanballan men börjar grina vid förkylning o klarar inte ens av att en vaxplatta el epilator snuddar vid dom, så.. Lägger bild när skorpan fått ramla av.. nu är det dags för en matbit på bauer innan färden beger sig vidare till jeanette o fatto på födelsedagskalas!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0