Om Skor Kostar 100 spänn måste man köpa!!

Det är precis vad dom gör på götgatan i affären bredvid glitter som jag aldrig kommer ihåg vad dom heter.. Sortementet är väl inte jätte brett just nu, men värt att ta en titt! Dom har förövrigt massor m väskor, snygga o i bra kvalitet m 70 % på allt så kika förbi.. Jag köpte ena dagen upp mig på två väskor och nån dag efter när sko skylten satt där som en skänk från ovan var jag tvungen att köpa ett par lite indianliknande dojs i brun mocka som jag kommer älska att ha i sommar till kläning o brunbrända ben.. Tror det e det jag ska göra nu.. ta fram alla underbara skor jag köpt nu senaste månaderna o sukta lite efter sommar o vår, när dom åker på.. kanske blir en o annan bild också!:)

Kommentarer
Postat av: siri

det måste man faktiskt:)

2010-02-24 @ 00:07:04
Postat av: Anonym

sakna bilder!

2010-02-25 @ 14:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0