Iphone..

ligger här med den satans iphonen som jag har velat köpa så länge o nu har den legat i sitt fodral i typ 1.5 vecka.. varför? jo jag har separationsångest från min gamla tel nu när det väl kommer till kritan.. alla tusen sms från många fina männsikor o vänner o alla 20 tal små sång o melodislingor som ligger sparade där som jag spelar in i stundens hetta o tänker att jag ska gå tillbaka o göra något av.. Alltså, måste jag lämna in min gamla mob till jobbet på en gång? sen är et nog bara lite lathet också o dålig fokus som gjorta t jag dragit ut på bytet  av tel, eftersom dom h´är tre dagars lära sig ställa om sig till ipone läge mode inte känts så lockande.. men nu ligger jag alltså här m båda tel i sängen och har skrivit det välbekanta smset hej här är mitt nya nr och måste bara se till att få iväg det till hela telboken, som snarare är en halv nu efter att tel blev stulen förra sommaren.. så snart så, snart är jag med Iphone..

Kommentarer
Postat av: mia

du kommer blii sååå kär!!!

2010-02-05 @ 20:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0