träningen igång!

 

Här ser ni en liten film på min blivande rumpa.. Kommer antagligen inte behöva anstränga mig eller knappt träna överhuvudtaget, toppen..

Nu ska jag och mina easytone bege oss ner till gymet.. Det blir mest kondition hela veckan och styrka får påbörjas nästa..

Och alla biterfittor som måste gå i taket så fort det kommer en produkt som denna o ska dividera det i en oändlighet, ORKA! Köp ett par vanliga skor för 799kr ist för 999kr så slipper ni slösa så mkt energi.. slå på svt o glo inte på hollywood fruar om det är så kvinnoförnedrande och dom så urblåsta.. vilka är det som är mest blåsta egentligen ni som köper hela programförpackningen el dom som troligen alla är bättre affärskvinnor en er alla mellanmjölkare har kul och lever livet!

 

Vågar påstå att detta är dom skönaste träningsskor jag någonsin provat! (När man inte ska dansa)


Kommentarer
Postat av: Anonym

you go girl:) härlig blogg:)

2010-04-21 @ 15:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0