skam den som ger sig..

Så, höll ut ett tag till och nu är jag fullproppad med information.. hälften blev till grekiska när det nådde mina öronen, men som Adams pappa sa, nu har vi iaf sått frön, hmm ja tur det.. får se om det blommar.. helt utslagen i soffan, måste fixa m håret så det e redo imorgon, dragit mig för det en timme nu.. finns en diskhög också.. tar det, om jag inte tuppar av i badrummet..
Som ofta när man går ifrån Adams familj stod det en liten påse m skönhetsprodukter vid dörren:) tack Nettan.. och tack pappa peter för den där special sladden som var annorlunda från andra sladdar på nåt sätt jag inte kommer ihåg.. men att det var bra, det hajjade jag:)

Sista på ett tag nu då med denna färg... Förändring förgyller, eller vad säger ni;) Förhoppningsvis iaf detta kan ju gå hur som helst!

Kommentarer
Postat av: Mytruth

Behöver du hjälp med grekiskan? =P ;)

2010-04-08 @ 17:08:11
URL: http://mytruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0