om du lämnar mig..

Hittar jag inte el lyckas behålla min kärlek finns det två håll det kan gå åt.. jag ska belysa detta genom några klipp, som förövrigt lyst upp många dagar och gestaltas av mia skäringer.. Mia och klara kanske är det mest genialiska par någonsin.. Fastnade idag, första gången på länge, och har efter mycket och moget övervägande försökt komma fram till vilket alt jag tror är mest troligt för min egen del, om det här går åt helvete..

senario 1. blir lämnad för en yngre förmåga efter att jag har fött barn, inte lyckats med det jag vill och drabbas av psykos..

senario 2.  Jag är singel efter 35, (det inkluderar att även janet och kattis blir singlar) och har barn, men ingen make..
Vi får helt enkelt hoppas på det bästa för mig.. kan jag inte leva m den skatt jag har lägger jag ner därav dessa livsalternativ..


jennifers seperation, bästa klippen..







Tabita bara just så..







Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha så jävla bra!!!

2010-04-17 @ 00:54:31
Postat av: petra

hahahahaha

2010-04-17 @ 01:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0