Man vet att kvällen varit bra om slutresultatet är detta..

bror och syster beringer

pappa beringer, i sina bästa år såklart..

Började med att pappa Beringer fyllde 50, det skulle firas m en surprice så långt bort som i södertälje, gud vet varför?! Tydligen hatar karl både överraskningar och fester, men jag tror bestämt att han mjuknade och tyckte det var ganska kul trots allt med all uppvaktning:)

Vi blev självklart stoppade av två poliser på vägen med 2 min på oss till själva surprice ögonblicket o var tvungen att vänta på ny blåsapparat.. detta kan ha framkallats extra eftersom att jag och jessica satt o fnissade o glodde misstänksamt mkt när vi såg dom samtidigt som vi satt o slog vad i bilen om att det var civilare i den fula bilen bredvid, kan ha verkat lite suspect vilket inte förbättrades av u svängen en stund senare.. Kändes iaf rätt uppfriskande med blåljus efter sig, och som tur var hann vi i tid iallafall..

Körde en jeanette under kvällen, vilket kan uttryckas som, kör järnet, restart och kör igen.. vi var alltså lagom lulliga när vi kom till himlen där vi fortsatte kvällen.. vad som utspelade sig där tänker jag låta vara osagt den här gången.. men ibland händer det grejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0