install, uninstall, install, uninstall..

ok nu har jag ont i huvudet och är varm!
Sitter i soffan hos adam med hans pappa och styvis, adam har gått för länge sen för att ta en öl m sina kompisr.. jag tror nästan jag börjar konkurrera ut honom;)
Vi sitter i rad alla med varsin macbook.. är detta 2000 talets sätt att umgås?
Har blivit bjuden på en fasansfullt god räckmacka, kaffe och saft.. Adams Pappa Peter är proffs på mångt om mkt om datorer så vi är nu i färd m att unistall och reinstall mitt protools.. äntligen.. Men som vanligt innebär mina datorer alltid någo typ av problem och strul.. Hur lyckas jag?? Som vissa bara drar sig till jubelidiotskillar, drar jag mig bara till strulig datorer, inget kan bara fungera.. ja så nu sitter vi här iaf.. och är osociala ihop.. 3 omaka människor.. med våra macs.. Imorgon ska jag btw bli carrot i håret, spännande, hos mi patty:)
Nu måste man tydligen äta choklad här också, typiskt!

Kommentarer
Postat av: sara

carrot på dig kommer nog bli grymmers, men du e fin nu med:) var gör du ditt hår?

2010-04-06 @ 21:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0