Blondes have more fun? reds sets the bed on fire?

vi får väl se, vad detta jordgubbshår kommer åstadkomma.. känns bra iaf även o den inte är så firered som ni kanske trodde ljuset är inte heller helt rättvist!
Jag och frugan mötes upp vid klippoteket efteråt, tog varann i hand och bestämde oss för att äta en lunch som vi inte hade råd med.. vi lyckades som vanligt ta en omväg på 10 min när mocco liggger 2 minutr bort.. det är helt enkelt vi.. Jätte mysig pratstund innan hon skulle bege sig och ha dansklass och jag bege mig hemåt m min hosta som fortf inte gett med sig.. En eloge till Patty som lyckades göra slingor trots mina attacker och till att hon är världens bästa frisör!<3
Samtals ämnet och skumpa varning idag var att patty is getting married!!!!!! wihooooooooooo jag blev så glad när hon berättade det att jag var tvungen att ställa mig upp och glädje skrika o kramas lite.. kattis o co har inte fått säga något för hon ville berätta det själv så det kom som en big surprice.. Bröllopet kommer äga rum på en fantastisk strand i Thailand om exakt ett år.. Fy fan vad underbart!!!!!! så nu jävlar är det planering som gäller.. och möhippa, eheh hon vet inte vad hon har att vänta.. det vet jag och kattis..:) Min första riktigt nära vän ska gifta sig.. Så jävla coolt!
Irritationsmoment: varför kan inte människor hålla vad dom lovar?! väntar forf film och bilder sen ett av gigen i höstas på cafet och nalen.. hur svårt kan det vara?!

Kommentarer
Postat av: elin

Jävligt snygg ton.. Kan tänka mig att det r starkare i verkligheten.. nu blir jag också sugen "jordgubbstjejen";)

2010-04-07 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0