skön röst efter 36 vakna timmar!

Hårkris efter att allt hår samlades i en stenhård dreadlock knut i nacken under raftingturen i turkiet, efter att två "frisörer" hade ägnat 5 timmar åt att slita av mig allt hår, ge mig hjärnskakning o obeskrivlig smärta var jag tvungaen att fixa detta under dagen väl tillbaka i stockholm, försvårades av att patty åkt till NY samma dag jag kom hem, men hittade som tur var en ersättare för dagen av en ren slump som iaf kunde hjälpa mig, men inte kan jämföras med min älskade patricia..
Hann inte med soundcheck utan möte upp remington pojkarna 2 min innan gig inne på cafet där kvällens fest skulle hållas.. förvåning nr 1 var att min chef dök upp något i gasen, förvåning 2 jag gick hem direkt efter gig trots massa bjudning av champagne och spelning m blacknuss, missade jag en spelning m blacknuss?? ja uppenbarligen..




Kommentarer
Postat av: Jenny Penny

Fasen vilken dålig fotograf du hade den kvällen =P känner mig skyldig Jag skyller på vinet!

2009-09-10 @ 17:13:09
Postat av: alexandra :)

Therese, eftersom vi inte hörs så mycket kan vi väl i alla fall läsa varandras bloggar för att uppdatera oss lite så alexandratyckeromdig.blogg.se



:)

2009-09-13 @ 19:17:21
URL: http://alexandratyckeromdig.blogg.se/
Postat av: alexandra :)

Therese, eftersom vi inte hörs så mycket kan vi väl i alla fall läsa varandras bloggar för att uppdatera oss lite så alexandratyckeromdig.blogg.se



:)

2009-09-13 @ 19:18:42
URL: http://alexandratyckeromdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0