och så kom du..

Turkiet bjöd på många överraskningar och var nog överlag den bästa resan jag har gjort för mig själv.. Alla borde prova en resa helt ensam.. tid att andas, tänka och bara vara, dessutom blir man så mkt mer öppen för allt runtomking, om man bara klarar att vara utan förväntningar..
mina kära turkar på hotellet hade lite svårt att placera mig första dagarna, jag tillhörde inte den vanliga skaran ensamåkare;) 
4e dagen kom du o gjorde minst sagt intryck och förgyllde vistelsen ytterligare, fick mig även att ifrågasätta en hel del, och påminde mig om hur vissa saker borde vara, jag kanske behövde en väckarklocka o du ringde minst sagt på högsta volym.. tack för ditt tålamod m hårtrasslet även fast det gick åt helvete!!:)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0