Mysmåndag

.. Med min Angelica.. Att vi satt i 5 timmar kändes inte, älskar hennes sällskap och nu kan jag inte fatta att hon varit borta från mitt liv i 10 år.. I 10 år har vi varit ute och svirat på helt egna vägar.. men när vi ses känns det som det var en dag sedan vi satt på hennes rum och jag var tvungen att tvångslyssna på curt cobain som klädde hennes väggar och ekade i hennes högtalare.. Finaste pojkarna på baur fixade mat o dricka, vet ärligt talat inte hur jag ska klara mig utan dom när dom åker, usch kommer sakna ihjäl mig, har nog skapat ett litet beroende där..
Började strongt m coka cola men slutade i en helt annan ände och på det humöret ville jag såklart både mysa m skalman (vill jag iaf annars också) och tyckte att det inte var mer en rätt att dom betalade min taxi hem.. hmm ja hur dom står ut m mig dessa dagar är en gåta..
kan inte påstå att det var världens underbaraste känsla känsla när väckarklockan ringde..

Tvätt högen är just nu stor som mount everest plus några ikea kassar, katastrof.. blir tvätta imorgon och förhoppningsvis blir jag bortskämd m matlagning, är ju inte min starkaste sida att orka m sånt som alla vet;)

I Helgen bär det va till stinsen för en visning, vore toppen att ha rena trosor tills dess!!!

Det maler och tynger mig något fruktansvärt att en som står mig så kärt fightas m cancer, att det dessutom hittats nya knölar under behandlingen får mig bara att vilja gråta och hela min mage e som en klump.. hon gråter inte, iaf inte nu, hennes attityd och inställning är beundransvärd..
Det är som att en autopilot startades när hon fick sitt besked, antar att det är en överlevnadsinstinkt som behövs för att klara sitt mission att kicka detta åt helvete och inte sluta leva.. är det något hon inte gör är det just det, finns ingen som skulle märka att hon ens är sjuk.. älskar dig och du vet att jag finns för dig 24/7..
ibland vill jag att du också ska gråta för då känns det mer befogat för mig att få göra det, gråta över denna orätvissa skit och en oro som inte helt går att gömma undan.. Smärta över att du ens ska gå igenom detta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0