Whatta man, live snutt från cafe giget..

Sista giget med remington blev det nu på cafet i stockholm! Nu har det blivit dags att ta sig an annat skoj. Jag har en förmåga ibland att stanna kvar lite för länge i saker ibland fast att jag vet att jag borde släppa o gå vidare, inte bara i yrkesliv utan även privat, hmm men jag så e det. Kul sista spelning iaf trots att basen la ner o det va halv dåligt sångljud.. Var mkt glad över att jag överhuvudtaget stod upp eftersom  jag precis hade flygit(det värsta jag vet) och varit vaken i 24 timmar i sträck.. men aningen svajig tog jag m an mitt mission iaf:)


Kommentarer
Postat av: Elmina

jag är stolt över dig älskling!<3

2009-09-15 @ 12:39:41
URL: http://tings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0