Lets go again!!



En lör i uppsala.. Kklädprov rep och återigen dök shoppingjävulen upp, fattar inte var den kommer ifrån så fort jag befinner mig i en annan stad.. men det var långt bättre än förra gången och dealade till mig ett lite bättre pris eftersom jag hade dansat i dom..
Emma fick en kanelbulls frisyr, elin en fästing och jag, vet inte ens hur hon tänkte m mina upptupperad "öron och en platt lugg.. fick trixa lite själv.. och m tre ton spray känndes livet ändå helt ok..

Endast två visningar denna gång och såg ut som att hela uppsala befann sig vid detta köpcentrum denna dag.. Lite svårt när catwalken inte var upphöjd och fick ett par gånger sällskap av både rullstol och barnvagnar..:)

Matte som är en sån oerhört omtänksam kille brydde sig såklart inte om att säga att jag under andra visning hade läppstift på mina tänder, vi hade blivit ombedda att le mer vilkdet jag gjorde och matte tyckte det var ett jätte bra sätt för honom själv att le naturligt varje gång vi passaerade varann så varför skulle han tala om något!? fin kille det där;)




Kommentarer
Postat av: boo

langa nummret till hårtjejen då.

2009-09-28 @ 16:53:19
URL: http://pungdask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0