ibland behöver jag knappen!



knappen och hakim på nrj!



Vissa dagar är bara sådana solklara knappen dagar för min del.. en härligare självdistans får man fan leta efter och charmig som få.. idock väldigt besviken på att han lät AJ åka mi,n enda pojkbands favorit, utan att jag ens kunde få ligga lite, så vänskap mellan oss är väl att ta i..
Idag jag iaf en sådan dag när mackan aka knappen är ett måste.. en liten hyllning får han således i en samling av några av hans bästa prestationer, han kanske snart kan sätt ihop en liten köp dvd al robert gustavsson, en sån man kan köpa på statoil.. mer knappen och hakim till folket helt enkelt!:) hakim e herrn som tar hem bäst klädda knappen e den som bäst verkar gilla att vara naken och sjunga o spela på sin gitarr.. som ferdinan fast utan blommor..








Kommentarer
Postat av: j

boooooooooring

2009-09-23 @ 17:07:11
URL: http://tryme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0