vadå beställ digital tv?!

Sms från com hem: glöm inte beställa digital-tv. Analog-tv bas avvecklas den 3 nov och du har endast tillgång till svts kanaler samt tv 4 analog.. jaha?
Jag tycker det funkar utmärkt precis som det e nu och är en av dom kanske få männsikor kvar som inte har hängt m i allt det här analoga digitala byta ut allt som m tv att göra folket, ett utdöende släkte verkar det som..
ahh gud va jobbigt..
tyckte det räckte utmärkt m att behöva betala räkningar idag.. sitter m alla kuvert och bet dosan framför mig men har ännu inte vågat ta mod till mig och logga in o titta på min något trista ekonomi.. snart... ska bara göra några andra saker först..


Kommentarer
Postat av: barb

kan säga att jag inte heller är ett dugg insatt i det där:(

2009-10-30 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0