This is is!

Har inte kunnat sluta titta på denna trailer och rysa i kroppen!! Hade faktiskt inte tänkt och gå och se den.. Men går ju inte undgå nu.. Försöker nu lura m mig janet o fatto på sön för att inta biomörkret och njuta o sörja mj igen!!
Bra m fatto också får då får man gråta till allting som visas på tv film el bio, hmm borde nog fråga pattzy, hon är nästan värre.. Då behöver jag inte känna mig som ett complete mongo hamnar i någon sorts mj koma .. Känner för detta m honom ungefär som man gör i slutet av romeo o Julia, ni vet när hon hinner vakna exakt när han dör.. Var han tvungen att dö, NU!!?? samma irritationsmonemt..
Tror den här showen hade varit magisk.. och m tanke på dom dansare man vet att han använder (har tagit klasser för flera av dom) så vet man att det plus michael kan inte bli annat än klimax!! Jag må vara en tönt, men mj dödsfall är nog det mesta tragiska som hänt under min livstid..




Kommentarer
Postat av: j

trailern var ju inte så speciell...

2009-10-28 @ 16:18:43
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: t

men gud va du ska va sådär.. tyst m dig.. för mig är den det!!!!! suuuuuuuper spec..

2009-10-29 @ 09:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0