Spegel, Spegel..

..Ska jag täcka över ett tag och du behöver inte tala om vem som ser slitnast ut i hela landet..
jag ser det själv!!
Ett under att "puppyeyes" klarade av en hel måltid mittemot mig, men han var väl för upptagen av sin enorma
snitchel, den var som ett flygande tefat o hur han kunde klämma i sig en halv förätt o typ 100 bitar sushi innan vi sågs är ett under, spec m tanke på hur han ser ut, var fan tar det vägen på vissa??
Bio hade vi ju inte heller behövt eftersom det ser ut som att jag är direkt castad för första bästa skräckfilm.. för lite sova har med andra ord satt sina spår.. sov underbart inatt dock.. men alldeles för få timmar som vanligt..
"Jag kommer inte kunna sova o ligga vaken till kl 06" hehe jo tjena finns visst fler som snarkar!!!

  


Så, nu räckte det tydligen m foton.. Ni som tycker att jag är ett
pain inte ass nu, vänta bara tills min systemkamera kommer in i mitt liv..
Min vänner kommer förvandlas till fotoobjekt och hela livet kommer bli 
ett enda kodakmoment:)


"Flickan som lekte m elden"
var iaf en bra ons kvälls underhållning, def sevärd.. Tyvärr så går den ju inte att jämföra m boken alls, Jättekonspirationen kan helt enkelt inte lösas på två timmar.. Odet är alla detaljer som gör stig Larsson böcker så spec, enligt mitt tycke.. kändes som en av dom bättre beckfilmerna i stil och Noomi Rapace som spelar lisbeth är helt fantastisk, och dessutom jävligt het.. Nykvist var ganska nedtonad i denna film och hade inte lika stor del som i boken.. så det var i stort sett 2 timmars lisbeth njutning ink en mkt otippad het sexscen som får en att övervä¨ga att kanske bli flata trots allt;) Att göra bokens lisbeth rättvisa är något som berkligen lyckats storslaget med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0