Ser fram emot en lugn mys fre!

Att jobba med jeanette simon, e ingen lek eller också är det just det d e.. kul att hon är tillbaka på hotellet efter att ha skaffat sig två söta barn.. Kan inte sluta prata m henne när jag väl har börjat och eftersom hela dagen igår började o slutade fel o en skön stress känsla jagade mig hela dagen var jag lagom uppe i varv när jag träffade henne.. Stackars pojken som va tvungen att jobba m oss igår.. måste varit värre än det värsta skvaller kafferep från helvetet..;) sms från kvällens chef "Hej Therese vad duktiga ni var igår, kul att se att ni har så roligt på jobbet. hur kan du nästa vecka?" vet inte om det han syftade pål va såå himla roligt! men tack antar jag..:)

Kanske träffa drum adam en stund saknat dig, läängesen vi fick till det.. jag har varit dålig.. sist besökte vi ekea o inhandlade garderob, den garedroben som fortfarande inte har några gångjärn.. klädproblemet kvarstår fortfarande och hur jag ska klämma in ännu en garderob har jag inte löst ännu..

mitt moment 22 för tillfället.. ser fram emot att vara hemma o fixa m sånt som man annars inte hinner både viktiga o mindre viktiga saker.. men när jag väl e hemma e jag så trött o slö att jag inte orkar dom grejerna o så kläcks som vanligt nattugglan o jag ligger o e mystrött o seg alldeles för länge o e ännu tröttare dagen efter "min lediga vilkväll" o lite stressad över att allt kör igång igen o jag har fortf inte gjort det där jag tänkte att jag skulle.. och jga känner mig inte heller mer utvilad.. jag har inte köpt den där maten o lagat matlådor o osv osv vad gör man då? Börja i ena änden m sömn o bara görat eller?! varför e det så svårt då?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0