Rep och dödtid!!



så nu har jag hunnit prova 6 olika outfits, repat, ätit en megastor lunch och sitter nu och e halvtrött i en lokal inne i stinsen köpcentrum.. Nästa anhallt middag, sen genrep.. ser sjukt mkt fram emot att få kura in mig i en skön hotell morgonrock och mysa framför tvn ikväll sen..

sur tant som ständigt ko0mmer in o tjatar om att vi ska sänka volymen som redan är minimal, det stör tydligen tanterna som provar glasögon inne på synsam.. tack, vi förstod första gånegn du sa till.. hon har tydligen ett stort behov av att få förklara samma sak på flest möjliga vis.. som en väktare som hellre vill va polis och använder övervåld el en hemskt onödig attityd.. mysigt..

varit jätte duktig o inte handlat något, vilket iaf är helt som det ska eftersom min ekonomi ligger långt ifrån plus.. måste måste måste bet räkningar ikväll!!!!!
har iaf hittat en skit snygg hatt som jag ska gå i imorgon, vill ha.. och en skit snygg pälsväst, vill verkligen ha!! och så ett par vinter sneakers m ludd i, vill ha!!! jag måste ju ha ett par varma skor!! el!?

men alla helgpigga, visning imorgon i Stinsen kl 13 och 15!!:)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0