Lite avslutning och skumpa på cafet




älskar liis för att hon anstränger sig för att jag ska få vara längst ibland;)

Nu är visningarna för den här gången avslutade.. firas med ett glas på cafet i sann modellanda, vilket betyder att jag ikväll igen får gå runt o vara kortast av alla trots klackar.. amazonkvinnornas ben tar helt enkelt aldrig slut!!!

Tog barbie i handen redan vid götgatsbacken och värmde oss m två drinkar på baur..

Vårt bord på cafet var redan belägrat när vi kom dit, gratis sprit o några rika karlar som dessutom äger el har en kompis som äger en modellagentur, lockar tydligen tjejer..

kändes helt enkelt väldigt cafet och det är något i fenoment som jag inte förstår mig på.. just den där grejen med några tjejer med puttande glansig munnar o falska leenden upptupperat hår stora tuttar lite uppknäppt och så den där killen m säkert ett par kronor på fickan som sitter o tar kort på sig själv m en sådan flicka vid sin sida, och alla gör dom samma miner?? dom ser inte ens ut att ha kul.. sen börjar den senaste dängan pumpas ur högtalaren och då reser sig alla o kör m armarna i takt o skriker i kör..

Jag gjorde iaf något jag aldrig trodde jag skulle göra spec bra.. lyckades ge lindas kompis som ej är från stockholm en vägbeskrivning, håll i hatten.. tjejen hittade utan problem...





pussades lite med barbie, vilket va hemskt mysigt.. LIIS kom med sin karl till min stora glädje, även om hon inte va lika glad precis vid ankomsten, hehe.. lite mkt allanballan spelande från vissa.. min hatt fick inte vara ifred en sek helt plötsligt skulle alla dra av en MJ tribute..

kvällens övverskning skedde när jag lyckades fastna m min klack i en annás tjejs skor, hur det ens kan hända fattar jag inte, lyckades inte riktigt komma loss från varann o hon kändes måttligt irriterad.. när vi vände oss om mot varann höll vi på o garva ihjäl oss.. sööööööööfi min kära högstadie sofi som lurade ut en på buss och förgade sitt hår blont själv.. hon va sten cool.. så snabb uppdatering sen vi sågs sist innan vi båda försvann i vimmlet..







Gav upp vid halv tre och begav mig till max för att inhandla dagens middag.. hatar egentligen att ta take away så satans krångligt att äta när man inte kan lägga upp ketchupen.. men som att någon däruppe hört mig stod helt plötsligt ett gammalt kärt ligg nere i tunnelbanan och han höll vänligt alla tillbehör hela vägen hem, kan det bli bättre? Ja lite, dålig kombo när ett potentiellt ligg bor bara en station ifrån en, (snacka om smidigt om det skulle behövas) men har flickvän.. såg lite sugen ut ändå, men vi är färdigliggna m varann.. spelar bra skivor gör han iaf, gött o dansa till:)

Kommentarer
Postat av: calle

och var fan var jag den här kvällen!!??

2009-10-05 @ 16:03:52
Postat av: Malin

Och jag?

Alltid lika snygga Therese!

2009-10-06 @ 10:17:08
URL: http://malinbenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0