Konsten att bjuda på middag!

Vissa är katastrof att gå ut med vissa är fantastiska, min middagspartner är av den senare sorten..
väljer alltid bäst restauranger, rätt vin, bra mat, och han kör alltid fördrink, förrätt, varmrätt, efterätt o kaffe m efterföljande drinkar.. och tar notan..;) det är faktiskt lite av en konstform..
Blev en skaplig blandning alkoholmix igår.. tydligen va det bra att dricka en väldigt äcklig shot efter varmrätten, bra för matsmältning tydligen, hmm.. vad han inte upsskattar m mig so far är nog lite blandat, men med all säkerhet kan jag fastställa följande:
När jag ber om att få byta bord efter att vi redan blivit halvt serverade för att bordet knarrar.. men det gjorde faktiskt det! 
Om jag krånglar för mkt m någon tex vill byta ut, får fel, el klagar.. tex kan jag få en ny latte utan skum det här e för mkt..
När jag dricker för mkt alkohol, och börjar bitas..?!
åh, låter som en riktig kanontjej!! ah just det när jag blir fjortisfull också, det är tydligen något jag kan bli ibland när han jobbar o man själv är gäst ( aldrig hört det förut, spännande m nya sidor hos sig själv:).. vi får se hur lång listan kan göras och hur det fortlöper!!!!!!

Gick av oss lite italiensk pasta på en promenad från stan till söder passade på att göra några avstickare till restaurangen m den härliga lampan o röda inredningen och till en vän på ytterligare ett ställe.. passade på att utforska några spännande platser nere vid vattnet o i gamla stan.. gud va mkt fina gränder det finns som man inte hade en aning om, mkt mysigt:)

för alla er kärlekspar el dejtare rekomenderar jag iaf varmt le rouge se här väldigt hög mysfaktor och god mat.. kan inte gå fel!

Kommentarer
Postat av: kajsa

låter som en riktig hit!!:)

2009-10-21 @ 14:57:33
Postat av: calle

utan mig??:(

2009-10-21 @ 17:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0