kockkväll!!

Ikväll blir det mysmiddag med två av mina favvotjejer frugan o patty!:) sååå länge sen.. ska bli super..
jag har iaf tagit på mig uppgiften att laga mat eftersom det var mitt förslag.. så! vad fasen lagar jag? känns som att jag inte varit i mitt kök och använt köksutrustning på år o dagar.. och är ärligt talat inte så sugen på det idah heller.. några tips?

Till alla er smygläsare som man hör är inne och läser bloggen och sen skriver mail och på fejjan bland annat, olika kommenatrer o tankar, våga lämna en kommentar istället! kul o veta att ni varit här med:)

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej snäckan, jag va här idag ;)

2009-10-23 @ 15:45:07
Postat av: t

hahah söta!! menade inte att det behövde bli handuppräckning;) hoppas massagen va fin igår:)

2009-10-23 @ 16:49:56
Postat av: rez

går inte o läsa utan zoom, förstora textstorleken kristi

2009-10-23 @ 17:39:36
Postat av: t

tjat tjat...

2009-10-23 @ 18:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0