En grej som slår sällskapsresan..

..När jobbet ska till sälen för kickoff..
 Första året var jag konstant berusad på rödvin för att klara av spektaklet;), gången efter hade jag lärt av det misstaget och var istället spik nykter hela helgen.. kanske ska köra någon blandning den här gången då inget alt kändes ultimat! Till skillnad från tidigare år ska alla dessa människor dessutom sova i samma stuga, herregud, blir nog spiknykter eller totaldäckad som gäller ändå, spolar det där med mittemellan läget när jag tänker efter.. skulle lätt kunna sätta ihop en såpa av alla dessa udda karaktärer även om det def har sin charm:) så m rätt kamera kanske det blir spiknykter ändå..

Ska man ge sig på snowboard igen? fast jag slår mig sönder o samman i tron om att jag på en timme ska bli snowboard proffs som gör volter och andra trix.. gillar ju snowboard oufiten också..  kanske kan skippa brädan och bara gå runt i den istället..? Är ju så satans envis i vissa lägen att en hjärnskakning inte känns som skäl nog till att lägga ner..
Nej, man kanske skulle hitta sig en sån där läcker varg hund istället o promenera runt på nån bergtopp medans dom andra kör slut på sig och sen pimpla rödtjut när galenskaperna sätter in..


sälen nr 1 med min fina hetrokattis, sökte oss chockade in i en trygg rödvins dimma..

  



sälen nr 2 halvt ihjälslagen och spik nykter!


Sälen nr 3, återstår att se.. uppdaterar i januari.. blev bara skönt påmind idag när jag såg stora lyxstugan som var bokad.. jösses.




Kommentarer
Postat av: carro

hehe tror det där m hund o bergtopp passar dig bra!!

2009-10-30 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0