Vad hände!?

Helt plötsligt har man en skit het mästerkock i köket som lagar fabulös mat!! Klagar förvisso en del på köksutrustningen.. Mina stackars grejer har gått i ide för länge sedan och dom få som finns har väl dött av sorg pga av brist på uppmärksamhet.. Blev idag också glad ägare till en Nikon D90, så bra dag:) håll i hatten alla mina stackars vackra vänner för nu blir jag värre än någonsin..
Väntar nu på att den heta kocken ska komma tillbaka från sin utflykt så man får hugga in, vattnas i munnen och jag är såå sugen på att gå o tjuvsmaka..




Kommentarer
Postat av: Anonym

lyx! men det e du värd;)

2009-11-24 @ 21:33:02
Postat av: Anonym

ser fram emot att bli bjuden på middag!!!

2009-11-25 @ 09:34:38
Postat av: charline

jag skulle behöva en kock, du kanske kan lägga ut på tradera??:)

2009-11-25 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0