Pissdag men..



Susan surandon tycker iaf att min engelska är very very nice och höll pepptalk om musik o artist branchen då vi av någon anl kom in på att jag sjunger och dansar och helst av allt vill kunna leva på det.. tack vara henne så räddades alltså en annars tung o seg jobbdag, som dessutom startade vid 07. och det där enda vinglset blir sällan just 1..

Jag blir sällan impad av kändisar, o på jobbet är det vardagsmat m världsstjärnor, presidenter o shit av alla de slag.. Men den här donnan fick mig faktiskt på fall..
Hon tillhör visserligen toppen på min kategori "bästa kvinnliga skådespelerskor" och tycker att hon är fantastisk i sitt yrke! 
Men det är det många som är, men sen privat o som vi ser dom är det som vem som helst kanske lite jobbigare..
Men den här, herrejisses, hon har en karisma o utstrålning som går igenom väggen och en blick som jag trodde skulle tränga igenom mitt huvud när hon stod o pratade ( tilloch med nyvaken och i pyjamas) En varmare o mer ödmjuk star av hennes rang är inte helt vanligt.. så nu vill jag hyra alla mina favvo filmer m henne o låtsas att vi är kompisar;) Ikväll kommer hon hålla till på en annan väns jobb o jag hoppas hon får en fantastisk kväll, vill helst bara stoppa ner henne i fickan och ta upp henne då o då..



Ligger i soffan o e skit seg, orkar jag ta mig upp? måste städa undan lite och se efter om en tvätttid snarast är möjlig.. strump o tros lådan gapar toooooooomt..
Det knackas på min vägg eftersom min granne har partaj o har fått hela lyan o tycka att jag sannerligen borde befinna mig där o inte här.. hmm..


Kommentarer
Postat av: j

om bilden där uppe är på dig så är det helt sjukt.. kan nana dina små krokfingrar, men shit va scary bild i så fall...

2009-11-22 @ 11:14:04
URL: http://tryme.blogg.se/
Postat av: lisa

scary cool..

2009-11-22 @ 17:25:05
Postat av: sara

älskar hennes filmer.. gillar din blogg:) jag känner igen dig tror vi har jobbat ihop för länge sedan.. hitta bloggen av en slump..

2009-11-22 @ 17:44:32
Postat av: Anonym

hahaha! snygg bild btw

2009-11-22 @ 20:03:41
Postat av: camilla

fan vilken snygg bakgrund! är det plåtat så el har du fixat efter.. i like:)

2009-11-22 @ 22:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0