Paranormal studio activity..




Ändrade dagsplaner..
Blev Doktor och kvällsvist hos Kristi Stockbeats ist för att slaska in sången till unwanted, så vi kan fortsätta bygga musiken..
Inte en dag för tidigt, och jag hoppas vi kan pussla ihop det här m tid, så den blir klar så snart som möjligt..

Som jag gissade så kom text och melodi på ett kick när den väl valde att falla på plats o tränga ut ur mitt huvud..
Tur att jag inte jobbar som prof låtskrivare till andra.. 
Men. det där kanske är sånt som man lär sig att styra o kontrollera, vilket jag inte försöker nu..
Har ändå tänkt hooka mig med rätt låtskrivare så att mina texter till en början kan fortsätta komma när jag har den typen av feeling jag vill ha.. vilket jag ioförsig får så fort jag sitter i en studio med bra folk som ger bra collab..
Anyways.. hoppas alla får en skön fre.. själv ska jag vara hemma o försöka börja styra m giget på tisdag och få tag på min gitarr och sångpartner för kvällen, eftersom vi inte ens bestämt låtar..

Med Kristi var det iaf mys som vanligt, Han är numera bonde på nån farm på facebook o var tvungen att åka hem o skörda?! herregud.. nån e närdigare än vad jag är.. Nu försöker han få mig att plantera o köpa kor o grejer.. omg..! Kristi sparar också ut sitt hår, intressant..

BTW var fan hittar man bra sponsorer?!

                                                           


Kommentarer
Postat av: putte

nice!

2009-11-27 @ 10:26:18
Postat av: klas

vad är det gför gig? var? kan man komma?

2009-11-27 @ 11:23:03
Postat av: cilla

ja nu får du fan se till att komma ut m en skiva snart! du e grym!;)

2009-11-27 @ 11:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0