Överlevnadsstrategi!?

                     

"Tillgängligt belopp på kontot är 410 kr.." va!!!?? måste ringa igen för att höra tantens datoriserade röst upprepa samma belopp.. 410 kr.. 410 svenska kronor!!!! på mitt konto? Och då har jag inte levt lyxliv, ja iaf inte för mina pengar även om puppyeyes def har sett till att jag fått in mig väldigt god mat o dricka ett par gånger!! 400 kronor alltså och det är den 13e 14 dagar tills jag får lön, fjorton dagar 336 timmar 20160 minuter, Herregud säger jag bara..
Jag inleder härmed ett experiment m mig själv som försöksperson, som jag inte helt otippat kommer kalla för "410 kronor på 14 dagar.." säljer gärna programiden till tv4, för såvitt jag sett denna vecka är inte deras tv tablå helt 100..
jag är dessutom en försöksperson som inte kan, el har fixat håret på en evighet (läs min största last, ja el jämnt m ett par saker till), det e kaos, jag är blek, sliten och kan inte unna mig en enda beauty treatment när det känns som att man behöver det som mest..
Men aja, skit i skönhet, här ska det till att överlevas.. Har varit i fattig situationen mer gånger än jag kan räkna meen då med någon som kanske kan hjälpa till lite.. Nu är det pretty much me on my own! Så alla tips är välkommna!! tveka inte heller att starta upp en fond om ni nu skulle vilja.. o keep in touch så får vi ser hur det går.. återkommer om mer överlevnads stategier.. men nu måste jag tänka på något annat en stund.. skriva klart lite låt och installera färdigt sony vegas, jag suger fortfarande på premier..

puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

får man äta upp dig eller?!

2009-11-13 @ 02:36:26
Postat av: jenna@london

ha ha! du, been there.. gratis diet iaf.. hang in!!

2009-11-13 @ 02:37:58
Postat av: ubbe

måste bara säga.. du är vacker!

2009-11-13 @ 21:46:24
Postat av: nattis

var e tröjan ifrån, älskar den!!

2009-11-14 @ 00:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0