Karma is a bitch!

                             

Har spenderat i stort sett hela dagen i sängen.. Sovit dåligt och drömt konstiga oroliga drömmar, ni vet sådär på morgonen när man bara somnar om och vaknar om vartannat, när man väl går upp är man helt förvirrad.. Jag drömmer verkligen sånt nu som är så lätt tolkat dagen efter, verkar vara extra lättpåverkad för tillfället o allt speglar sig när jag sover..

Blev frukost i sängen och eftersom jag fortfarande inte har hämtat min box (sjukt märkliga öppettider) så blev det paradise hotell, (katastrof) mammas pojkar (hehe härligt fånigt), o bonde söker fru( whats up med den rödhåriga??).. För tillfället är det så lite galen fest o flärd i mitt liv.. Havregrynsgröt är ett faktum! Inte helt omysigt dock..

Ett av mina ex bestämde sig för att efter en evighet svara på att jag inte hade kvar en kartong m oersättliga
grejer jag saknat.. följdes upp av en sms konversation som faktiskt höll sig helt utan bråk.. det e så det känns när det är släppt? även om en hel del ämnen berördes..
Att karma kan be a bitch och knackar alla på dörren en vacker dag oavsett om man hajar det eller inte är nog lite av ett faktum..
Jag ska fortsätta denna sega söndag i soffan.. Har faktiskt lagat mat också, mkt stolt!:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar din nya header, underbar!



Hoppas du får snarka gott denna natt..

2009-11-22 @ 23:32:41
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: linnea

jag med.. fy fan va snygg!! du e grym tjejen..

2009-11-23 @ 00:03:21
Postat av: Anonym

där ser man..

2009-11-23 @ 12:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0