Gonna miss you mucho!



jobbat häcken av mig denna helg och samtidigt i huvudet försökt o styra upp giget tills tis..
Halv stressad, frusen och helt slut somnade jag i ett solarium igår på väg hem..
Solat e något jag inte gjort på år o dag men när man e frusen ända in i benen finns det inget skönarre..

Skalis kände av mitt något labila humör o köpte upp sig på underbar sushi, dumle glass (min favvo) och lussebullar(min favvo) samt julmust(vår favvo).
Han hade Adam med sig och vi satte igång o kolla låtarna jag hade tagit fram..

Till min stora lycka var vi som one mind o allt bara flöt.. finns inget bättre än när allt bara klickar med någon musikmässigt.. killen har dessutom en underbar röst helt i min smak och skulle kunna krossa många flickhjärtan den där.. Vi insåg båda dock att vi inte va helt inlyssnade på den ena låten och ska göra ett nytt försök idag.. Stackarn fick dessvärre världens allergianfall då det visade sig att katt inte va hans favvogrej.. så nysande o röd om ögonen körde vi på ett tag och idag får vi nog byta lägenhet..

En liten del av mitt hjärta lämnar mig idag för två månader i asien.. fy fan.. där rök både kärlek och mat på en gång.. mysiga vinkvällar för en billig peng på söder likaså.. Tur att jag ändå inte kommer ha något liv närmaste veckorna.. kommer bli pain in the ass jobbigt iaf!

Så gitarrspel sång o hejdåmys avslutade min sönkväll igår..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek står du aldrig utan!!!:)

2009-12-01 @ 09:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0